Zadanie obejmuje przygotowanie i realizację międzynarodowej kampanii marketingowej, udział w zagranicznych targach edukacyjnych oraz nawiązanie współpracy z agencjami rekrutacyjnymi.
Kampania zostanie skierowana do młodych ludzi z Europy Wschodniej, Azji i Ameryki Południowej oraz środowisk polonijnych w Irlandii i Wielkiej Brytanii.
Profesjonalna agencja marketingowa, wyłoniona w drodze przetargu, opracuje strategię komunikacyjną i dobierze najbardziej efektywne kanały promocji (media społecznościowe, platformy edukacyjne, kampanie wideo, reklamy kontekstowe).
Równolegle przedstawiciele PP będą uczestniczyć w międzynarodowych targach edukacyjnych, gdzie zaprezentują ofertę uczelni, prowadząc rozmowy z kandydatami oraz pośrednikami.
Rezultaty:
- zwiększenie liczby zagranicznych kandydatów na studia;
- wzmocnienie marki Politechniki Poznańskiej jako uczelni międzynarodowej;
- nawiązanie trwałych kontaktów z agencjami rekrutacyjnymi i partnerami edukacyjnymi;
- poprawa wizerunku uczelni w sieci i mediach branżowych.

